Пређи на главни садржај

Top 5 serija


Pozdrav svima!

Za danas sam pripremila nešto drugačiji post. Predstaviću vam svoju top listu od 5 serija koje su mi se dopale. Biće tu serije raznih žanrova tako da verujem da ćete pronaći neku koja vam odgovara.

  • Rome: Ako volite istoriju ova serija će vam se sigurno dopasti. Serija opisuje život u vreme postojanja Rimskog carstva i to period kada se već mogla naslutiti njegova propast. Glavni likovi su ratnici Lucije i Pulo, a osim njih pojavljuju se i mnogobrojni drugi likovi, kako istorijski tako i fiktivni. Serija ja vrlo zanimljiva, ima dosta zapleta i drži pažnju. U seriju je uloženo dosta novca i zaista je fantastično urađena. Bićete u prilici da videte kako se tada živelo, kako su se oblačili i kakvi su im bili običaji. Jedina zamerka koju imam za ovu seriju je što ima samo dve sezone jer je zaista odlična serija i bilo bi lepo kada bi imala više epizoda.


  • Prison Break: Ovo je još jedna odlična serija, potpuno drugačija od prethodno navedene ali takođe sjajna. Glavni lik je Majkl Skofild koji kako bi spasao brata, osuđenog na smrtnu kaznu, iscenira pljačku i sam dospeva u zatvor sa planom kako da pobegnu. To je sve što vam je potrebno da znate za početak, a da biste znali ostatak pogledajte seriju.


  • Friends: Pretpostavljam da ste svi čuli za ovu seriju i da je većina vas gledala, u slučaju da niste napisaću vam ukratko o čemu se radi. Reč je o jednoj humorističkoj seriji koja govori o šest prijatelja koji žive u Njujorku u istoj zgradi. Serija na jedan komičan način predstavlja život mladih ljudi koji se susreću sa uobičajenim problemima. Ako želite seriju za opuštanje onda su Prijatelji pravi izbor.


  • Pretty Little Liars: Ovo je jedna tinejdžerska serija koja govori o pet drugarica, a zaplet počinje kada jedna od njih (Alison) nestane i biva proglašena mrtvom. Godinu dana nakon nestanka Alison, njene drugarice počinju da dobijaju poruke sa skrivenog broja o stvarima za koje je samo ona mogla da zna. Serija je vrlo zanimljiva i ima mnoštvo zapleta. Ako želite da gledate seriju sa mnogo zapleta i misterije ova serija je pravi izbor za vas.


  • Skam: Ovu seriju sam nedavno otkrila i mnogo mi se dopala. Reč je o norveškoj seriji ali postoje i druge verzije, meni se posebno dopala francuska verzija. Serija govori o tinejdžerima i njihovim uobičajenim problemima. Ima četiri sezone, u svakoj sezoni je glavni lik različita osoba i na taj način serija prati različite probleme sa kojima se tinejdžeri susreću. Epizoda traje oko dvadeset minuta što mi se posebno dopalo jer mogu da je gledam i kad nemam mnogo vremena.



To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se dopao. Da li ste gledali neke od ovih serija i da li su vam se dopale? Koje vi serije volite da gledate? Pišite mi u komentarima. 
Do sledećeg posta
Pozdrav 💕


Коментари

  1. Nisam osoba koja toliko voli serije. Ako i pocnem da gledam jednu,rijetko je zavrsim. Ali mislim da cu poceti da gledam Rome,izgleda mi interesantno i volim period u kojem se desava radnja serije. Super post!

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, ja volim da ih gledam, ali kao i ti retko kad završim celu seriju.

      Избриши
  2. Odličan izbor serija, sve mi se, prema onome što si navela o njima, čine zanimljivima. Od onih koje si spomenula gledala sam Friends i Pretty Little Liars. U svakom slučaju baš super i koristan post.

    isabelabreber.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista dobar odabir i moram reći nesvakidašnji. Interesuje me serija Rome, možda je pogledam. Hvala ti puno na praćenju i prijedlozima ovih super serija! <3

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Od navedenih serija gledala sam samo Pretty Little Liars, odnosno ni nju nisam ogledala kako treba nego sam počela i odmah na prvoj sezoni odustala. Ne znam ni sama zašto sam prestala sa gledanjem. Ali sve u svemu, mislim da ću početi ponovo sa gledanjem iste.
    Super post:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. I am watching Pretty Little Liars ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Srednja škola- moje iskustvo 📚🎓

Pozdrav svima! Došao je i kraj raspusta za sve vas koji još uvek idete u školu. Ja sam ove godine završila srednju školu pa sam rešila da sa vama podelim svoje iskustvo kao i šta možete da očekujete od iste. Prvi dan: Kada sam krenula u srednju školu nisam poznavala nijednu osobu iz svog razreda. Zbog toga mi je kako prvog dana tako i te cele nedelje bilo teško. Ali sada kada je to sve iza mene to što nisam poznavala nikog vidim kao prednost. Razlog za to je taj što kada ne znate nikog vi počinjete od nule i ako u osnovnoj školi niste ostavili željeni utisak sada imate priliku da to promenite. Zbog toga nemojte da se plašite ako ste u istoj situaciji kao što sam ja bila. Niste jedini, većina vas će biti u istoj situaciji. Sigurna sam da će svako od vas naći bar jednu osobu koja mu odgovara. Prvi dan će vam proći u upoznavanju, kako vas međusobno u razredu tako i sa profesorima. Sećam se svog prvog dana srednje škole, većina nas se nije poznavala i svi su sedeli mirno na svojim

Instagram 2. deo

Pozdrav svima! U prošlom postu tema je bila pozitivna strana instagrama, a gde ima pozitivna postoji i negativna strana. Ovaj post će biti posvećen upravo toj, negativnoj strani instagrama. Pre svega želim da napomenem da i sama koristim instagram i mogu reći da mi je to omiljena društvena mreža. Ali i pored toga, ne mogu a da ne primetim loše stvari kod instagrama, tačnije lošeg načina na koji ga neki ljudi koriste. Sada ću preći i na konkretne razloge zbog kojih mislim da instagram može biti loš. Stvaranje lažne slike o sebi: Instagram pruža mogućnost da sebe predstavite na način na koji vi to želite, a taj način ne mora uvek biti istinit. Zapravo vi preko instagrama možete da budete šta god poželite. Život na instagramu u dosta slučajeva nije isti kao život u realnosti. Mnogi ljudi zapravo beže od realnosti tako što postavljanjem određenog sadržaja grade neku lažnu sliku o sebi. Na instagramu sve izgleda savršeno, a realnost nikad ne može biti savršena. Ono što smatram v

Punoletstvo 🎉🎈🔞

Pozdrav svima! Današnja tema mog posta su punoletstva, odnosno proslava 18. rođendana. Svedoci smo da su u poslednje vreme punoletstva ne mnogo drugačija od svadbi. Sve češće se za proslavu punoletstava zakupljuju svečane sale koje primaju i po 200, 300 ljudi. Tada ste prinuđeni da slušate raznoraznu muziku koja po meni nije pogodna za rođendane. Na većini punoletstava slušaju se jedne te iste pesme koje morate da znate čak i ako ne slušate tu vrstu muzike. Druga varijanta za proslavu punoletstva jeste zakupljivanje lokala i to obično rade oni koji svoj 18. rođendan žele da proslave sa svojim društvom. Sve bi to bilo u redu da vi svoj rođendan proslavljate sa vama dragim i bliskim ljudima ali da li je moguće da se vi družite sa svim tim ljudima? Može li neko ko ima 18 godina da poznaje 300 ljudi i da je sa svima njima toliko dobar da ih zove na punoletstvo? Čast izuzecima ali većina ljudi koji prave proslavu za toliko ljudi i ne poznaje neke od njih ili ih poznaje iz viđenja. Nisu