Пређи на главни садржај

Srednja škola- moje iskustvo 📚🎓

Pozdrav svima!

Došao je i kraj raspusta za sve vas koji još uvek idete u školu. Ja sam ove godine završila srednju školu pa sam rešila da sa vama podelim svoje iskustvo kao i šta možete da očekujete od iste.


  • Prvi dan: Kada sam krenula u srednju školu nisam poznavala nijednu osobu iz svog razreda. Zbog toga mi je kako prvog dana tako i te cele nedelje bilo teško. Ali sada kada je to sve iza mene to što nisam poznavala nikog vidim kao prednost. Razlog za to je taj što kada ne znate nikog vi počinjete od nule i ako u osnovnoj školi niste ostavili željeni utisak sada imate priliku da to promenite. Zbog toga nemojte da se plašite ako ste u istoj situaciji kao što sam ja bila. Niste jedini, većina vas će biti u istoj situaciji. Sigurna sam da će svako od vas naći bar jednu osobu koja mu odgovara. Prvi dan će vam proći u upoznavanju, kako vas međusobno u razredu tako i sa profesorima. Sećam se svog prvog dana srednje škole, većina nas se nije poznavala i svi su sedeli mirno na svojim mestima, čak i na odmorima. Bilo je čudno ali je već sledećeg dana bilo drugačije. Vremenom ćete se upoznati i videćete ko vam odgovara. Ono što je zanimljivo kod mene je što sam četiri godine sedela na istom mestu, u istom društvu i drago mi je što sam od samog početka procenila ko mi odgovara. To bi bilo sve što se tiče prvog dana. Sada ću da pređem i na to šta možete da očekujete od srednje škole.




  • Društvo: Postoji velika verovatnoća da baš u srednjoj školi nađete prijatelje za ceo život. Upoznaćete različite ljude tokom srednje škole, kako iz svog razreda tako i iz ostalih. Nećete sa svima ostati u kontaktu ali će oni obeležiti jedan deo vašeg života. Ono što takođe možete da očekujete je grupisanje, što je na neki način i normalno, jer ne možete se intenzivno družiti sa svakom osobom iz vašeg razreda. U toku četiri godine, koliko srednja škola traje, biće svega. Kako grupnog bežanja sa časova, odlaganja kontrolnih i odgovaranja tako i svađa i mirenja. Sve to čini srednju školu i da nema toga bilo bi monotono. Do kraja srednje škole promenićete mišljenje o nekim osobama jer na kraju svi pokažu svoje pravo ja. Ali onda će doći punoletstva i na kraju matura gde će sve te prepirke biti zaboravljene.




  • Učenje: Kada govorimo o učenju srednja škola je zahtevnija od osnovne. U početku će vam biti teško dok se ne naviknete ali će vam kasnije biti znatno lakše. Bitna je organizacija. Osim učenja treba da nađete vremena i za treninge, prijatelje, porodicu kao i za sebe jer će samo tako vaše učenje biti produktivno. Nađite način koji vama odgovara i držite se njega. Ja lično najbolje funkcionišem kada mi je ceo dan ispunjen obavezama, ali to ne znači da i vama to odgovara.




  • Profesori: Ono što već znate je da će profesori u srednjoj školi biti zahtevniji nego u osnovnoj školi. Sigurno ćete čuti i onu čuvenu rečenicu da srednja škola nije obavezna. Naravno neće svi biti strogi, biće i popustljivih profesora koji će vam izaći u susret. Biće onih kojima je bitno da razumete gradivo kao i onih koji traže da ispričate lekciju od reči do reči. Neki će biti pravedni, neki ne. Sigurna sam da će biti i profesora koji ne samo što će vam prenositi znanje vezano za predmet koji predaju nego i šire. Sa nekima ćete moći da pričate i o problemima koje imate na nivou razreda. Neki će biti raspoloženi i za šalu. Biće raznih profesora, a vi ste ti koji morate da se svima njima prilagodite.




  • Zaljubljivanje: ovo je nešto što će takođe obeležiti period srednje škole. Srednjoškolske ljubavi uzvraćene ili ne ćete sigurno pamtiti. Sva ta euforija izazvana pogledima na hodnicima škole karakteristična je za srednju školu. Čekanje odmora kako biste videli simpatiju može vam postati glavna okupacija u određenom periodu. Sve je to normalno i osoba koja vam se sviđala ili sa kojom ste bili u vezi biće vam lep podsetnik na period srednje škole. Biće onih koji će u srednjoj školi započeti i ozbiljnu vezu koja će trajati i nakon završetka srednje škole.



  • Kraj četvrte godine: Imam potrebu da ovaj deo posebno opišem jer smatram da je to važan deo srednje škole. U červrtoj godini ste najstariji u školi, poznajete već sve profesore i oni poznaju vas. Naravno i u četvrtoj godini morate da učite ali ako ste se prethodnih godina pokazali dobro sada profesori neće biti toliko zahtevni jer već znaju šta mogu da očekuju od vas. U četvrtoj godini vaša glavna okupacija nije samo učenje nego i pripreme za maturu i fakultet, za one koji planiraju nastavak školovanja. Imaćete puno obaveza, ali će vam to ujedno biti i najlepši period. Tada se već svi poznajete i možda će doći do svađa ali vam predstoje događaji koji će vas ponovo spojiti. Sledi maturski ples, slavlje poslednjeg dana škole, matursko veče i drugi događaji kojih ćete se rado sećati.



To bi bilo sve za ovaj post. Ono što želim da vam poručim je da uživate u srednjoj školi jer će proći brže nego što možete da zamislite. Učite, družite se i iskoristite ovaj period jer kada budete stariji imaćete mnogo više obaveza. Dok pišem ovo osećam nostalgiju i želju da se ponovo vratim u srednju školu, zbog toga uživajte dok možete.
Želim vam srećnu novu školsku godinu!
Do sledećeg posta
Pozdrav! 💕

Коментари

  1. Fenomenalan post! Sve si toliko lijepo opisala i predstavila,sigurna sam da ce tvoj post pomoci onima koji sjutra krecu u srednju skolu! Ja sam cetvrta godina,tako da ne mogu reci (jos uvjek) za maturu,ali se sa ostalim stvarima u potpunosti slazem sa tobom!

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Sve si baš lijepo i detaljno iznijela. Što se tiče prvog dana, potpuno se slažem s ovim da imamo mogućnost započeti od nule i ostaviti željeni dojam. Uvjerena sam da će ovaj post pomoći svima koji sutra prvi put sjedaju u srednjoškolske klupe.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne mogu vjerovati da nakon 13 godina, sutra neću sjesti u klupe. Čitajući tvoj post kao da sam imala film moje srednje škole. Podsjetila si me divne trenutke i ne znam, osjećam se nekako prazno znajući da je to sve sad gotovo- Ipak, faks je tu i nadam se da će biti bar malo zabavan kao srednja. Želim puno sreće svim školarcima, a tebi hvala na ovom divnom postu! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,takodje ja bih sledece godine trebala da krenem u tu cuvenu srednju skolu.Samim tim,tvoj post mi je zaista dosta pomogao i dao do znanja sta mogu da ocekujem!Jako dobar post,i sigurna sam da cu se,kada upisem srednju,slagati sa svime sto si rekla!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, draga! Svima zelim sretan polazak u skolu! <3 <3
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan i dopada mi se što si sve detaljno objasnila. Krenula sam u srednju i već mi se dopada. Društvo je odlično, nastavnici takođe. I mislim da će definitivno biti bolje nego u osnovnoj. Sve u svemu, utisci su pozitivni. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam pre dve godine završila srednju.
    U srednjoj je za većinu ono "mozemo započeti sve od početka" stavljeno kao mogućnost i dok sam čhitala tvoj post, setila sam se svog prvog dana srednje koji baš i nije prošao slavno ahhah. Ali dobro, ima i lepih trenutaka, i upoznavanja. 😊😊. Tako da srednjoskolci, dajte nekome sansu da vas upozna 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, ni moj prvi dan nije prošao najbolje ali je već sledećeg dana bilo bolje. 😊

      Избриши
  8. O Bože, ja ne verujem, osetila sam sve čari srednje škole i sada plačem kao kiša čitajući ovaj post. Tako mi nedostaju neki trenuci koje samo ona nudi! Divan, predivan post, baš je ostavio utisak na mene! U pravu si sve do jedne reči! ♥ :)

    Novi pocetak

    ОдговориИзбриши
  9. This post brought me back to my high school days hahaha

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Instagram 2. deo

Pozdrav svima! U prošlom postu tema je bila pozitivna strana instagrama, a gde ima pozitivna postoji i negativna strana. Ovaj post će biti posvećen upravo toj, negativnoj strani instagrama. Pre svega želim da napomenem da i sama koristim instagram i mogu reći da mi je to omiljena društvena mreža. Ali i pored toga, ne mogu a da ne primetim loše stvari kod instagrama, tačnije lošeg načina na koji ga neki ljudi koriste. Sada ću preći i na konkretne razloge zbog kojih mislim da instagram može biti loš. Stvaranje lažne slike o sebi: Instagram pruža mogućnost da sebe predstavite na način na koji vi to želite, a taj način ne mora uvek biti istinit. Zapravo vi preko instagrama možete da budete šta god poželite. Život na instagramu u dosta slučajeva nije isti kao život u realnosti. Mnogi ljudi zapravo beže od realnosti tako što postavljanjem određenog sadržaja grade neku lažnu sliku o sebi. Na instagramu sve izgleda savršeno, a realnost nikad ne može biti savršena. Ono što smatram v

Punoletstvo 🎉🎈🔞

Pozdrav svima! Današnja tema mog posta su punoletstva, odnosno proslava 18. rođendana. Svedoci smo da su u poslednje vreme punoletstva ne mnogo drugačija od svadbi. Sve češće se za proslavu punoletstava zakupljuju svečane sale koje primaju i po 200, 300 ljudi. Tada ste prinuđeni da slušate raznoraznu muziku koja po meni nije pogodna za rođendane. Na većini punoletstava slušaju se jedne te iste pesme koje morate da znate čak i ako ne slušate tu vrstu muzike. Druga varijanta za proslavu punoletstva jeste zakupljivanje lokala i to obično rade oni koji svoj 18. rođendan žele da proslave sa svojim društvom. Sve bi to bilo u redu da vi svoj rođendan proslavljate sa vama dragim i bliskim ljudima ali da li je moguće da se vi družite sa svim tim ljudima? Može li neko ko ima 18 godina da poznaje 300 ljudi i da je sa svima njima toliko dobar da ih zove na punoletstvo? Čast izuzecima ali većina ljudi koji prave proslavu za toliko ljudi i ne poznaje neke od njih ili ih poznaje iz viđenja. Nisu