Пређи на главни садржај

Instagram 2. deo


Pozdrav svima!


U prošlom postu tema je bila pozitivna strana instagrama, a gde ima pozitivna postoji i negativna strana. Ovaj post će biti posvećen upravo toj, negativnoj strani instagrama.
Pre svega želim da napomenem da i sama koristim instagram i mogu reći da mi je to omiljena društvena mreža. Ali i pored toga, ne mogu a da ne primetim loše stvari kod instagrama, tačnije lošeg načina na koji ga neki ljudi koriste.
Sada ću preći i na konkretne razloge zbog kojih mislim da instagram može biti loš.


  • Stvaranje lažne slike o sebi: Instagram pruža mogućnost da sebe predstavite na način na koji vi to želite, a taj način ne mora uvek biti istinit. Zapravo vi preko instagrama možete da budete šta god poželite. Život na instagramu u dosta slučajeva nije isti kao život u realnosti. Mnogi ljudi zapravo beže od realnosti tako što postavljanjem određenog sadržaja grade neku lažnu sliku o sebi. Na instagramu sve izgleda savršeno, a realnost nikad ne može biti savršena. Ono što smatram velikim problemom je što neki ljudi nešto rade samo da bi imali šta da postave na instagram i na taj način pokažu kako su "srećni". Iza svega toga najčešće se krije usamljenost i potreba da se dokažu drugima tako što će imati što više pratioca i sviđanja na objavama. To ide toliko daleko da i nečije raspoloženje može da zavisi od broja koji je u suštini beznačajan.


  • Ugrožena bezbednost: Preko instagrama može da se sazna dosta podataka o nekoj osobi, pogotovo ako je profil otključan. Samim tim bezbednost korisnika može biti ugrožena. Ono što tome još više doprinosi jeste označavanje lokacija redovno, a to vrlo često viđam. Na taj način ljudi skoro u svakom trenutku znaju gde se određena osoba nalazi. 


  • Kompleksi: Gledajući te savršene fotografije koje su uslikane na savršenom mestu ljudi mogu lako da zaborave da život u stvarnosti i život prikazan na instagramu nisu isto. Tada može doći do pada samopouzdanja i razvijanja kompleksa niže vrednosti. Mislim da u posebno ugroženu grupu spadaju tinejdžeri koji sebe upoređuju sa modelima sa instagrama zaboravljajući koliko se jedna takva fotografija obrađuje da bi modeli izgledali tako kako izgledaju.


  • Stvaranje zavisnosti: Poslednje, ali ne i najmanje važno, je stvaranje zavisnosti od instagrama. Kako i sebe smatram zavisnikom, smatram da zavisnost proizilazi iz dosade. Koliko puta sam sebe uhvatila da bezbroj puta prelistavam objave na instagramu čisto iz dosade. Osim stalnog proveravanja novosti mislim da je još teži oblik zavisnosti kada osoba postavlja tokom čitavog dana, svaki dan u godini instagram story jer ako nije bilo na instagramu nije se ni dogodilo.



To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se dopao, nije mi bila namera da nekog uvredim jer ni za sebe ne mogu da kažem da racionalno koristim instagram. Ovim postom želela sam samo da istaknem loše načine za korišćenje instagrama u nadi da ćemo svi početi da ga koristimo racionalnije jer zaista ima dobre mogućnosti, a na nama je da odlučimo da li ćemo ih iskoristiti.
Postoji li nešto što vama smeta kod instagrama? Pišite mi u komentarima.
Do sledećeg posta
Pozdrav! 💕

Коментари

  1. Svaka cast na postu! Potpuno si u pravu! Cesto se desi da pobrkamo stvarni zivot i zivot sa instagrama,i onda sebi stvorimo kompleks da nismo dovoljno lijepi i kako imamo dosadsn zivot dok tamo neko uziva. Zaista poucan post!

    PajaMala.blogspot.com - novi post: makeup collection,: #3 + ,najava za Q&A

    ОдговориИзбриши
  2. U potpunosti se slažem s tobom. Kao što si rekla, problem je u tome što se stvara velika ovisnost o Instagramu i zbog toga "pola" našeg života završi pred očima nekih ljudi koje ni ne poznamo. Odlično napisan post. <3

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka čast na postu i slažem se sa svime napisanim,pogotovo za predstavljanje svog života u uljepšanoj ili čak lažnoj varijatni i baš zbog toga se javljaju kopmpleksi kod nekih ljudi,jer misle da je njihov život loš jer nije savršen,kao kod tih poznatih ličnosti s instagrama.Sa svakom rečenicom se slažem i svaka ti je na mjestu.Još jednom,svaka čast. :)
    I,da,sviđa mi se što pišeš o ovakvim temama i djeluješ mi kao jako pametna i zrela osoba. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post potpuno si u pravu. Posebno što se tiče Instagrama, dobar je za neke stvari kao što je posao ali nije za stvaranje lazne slike o sebi, kako svi izgledaju savršeno na njemu i sl. . :)

    Pogledaj moj novi post
    www.minniearts.com.

    ОдговориИзбриши
  5. Ljudi u poslednje vreme žive na instagramu biše nego u realnom svetu. U pravu si za sve što si napisala. Najgore je stvaranje lažne slike o sebi, jer gledaš kako se ludo zabavljaju i provode, akkve slike izbacuju i stvaraju ti neku ''ljubomoru'' (meni lično ne ali inače) a ništa od toga nije istina i samo ti nabijaju osećaj manje vrednosti.
    Odličan post, novi post je na mom blogu:

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Ah, stari, dragi instagram. Ovo sto si navela je i vise nego tacno , you know, sad but true. Najvise ide na zivac kad ladno izadjes da se lepo provodis ali neko te mora jednostavno mora smarati sa "haj sliku za ig", "haj sliku za story", cek, brate, ne pij, ne jedi, ne disi dok to ne vidi instagram.. Zaista smo mi cudna generacija.

    Inace, jako kreativan i lijepo napisan post, svaka cast draga <3

    A free soul.

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post i originalna ideja. Samo sam čekala da netko napiše post o toj temi. Meni je instagram također omiljena društvena mreža. Instagram isto onoliko koliko ima prednosti ima i nedostataka. Da je svima život onakav kakav je prikazan na Instagramu sve bi bilo ljepše.

    Ako želiš pogledaj moj blog:
    https://doroty4.blogspot.com/2018/08/treci-blogoroendan.html

    ОдговориИзбриши
  8. Slažem se s tobom u vezi negativnih strana, ali naravno da ima i pozitivnih! :D
    Instagram mi je jedna od omiljenih društvenih mreža. :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. Na zalost, u pravu si za sve sto si navela. Iako je Instagram u vecini slucajeva samo za zabavu, postoji i ona druga strana gde nije sve tako ruzicasto. Drago mi je da si napisala post na ovu temu, jer mislim da ga niko do sad jos nije uradio. Super post <3

    Novi post I video su onlajn, pa bih jako volela da bacis pogled -------
    YOUTUBE | BLOG

    ОдговориИзбриши
  10. Korisna tema posta! Svaka cast, zaista! Ja koristim instagram, mada takodjer sam i svjesna losih strana koje on posjeduje, mada profil imam jer mnogo volim da putujem i fotografisem. Zaista si ovo sve savseno ispisala!

    P.S. Novi sam clan tvog bloga, ako zelis, uzvrati bilo bi mi drago. <3
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Jako originalan post i baš mi se sviđa ideja. I prvi deo je takođe odličan. Činjenica je da sve društvene mreže kao i sam internet koliko pogodnosti imaju, toliko imaju i negativnih strana, koje u ekstremnim situacijama mogu uništiti ljudske živote!

    Books&Tea

    ОдговориИзбриши
  12. Ideja posta je jako originalna! Mnogo mi se svidja nacin na koji pises. Sad sam pronasla tvoj blog i vrlo rado te zapratila!
    U potpunsti si u pravu i slazem se sa svime sto si rekla. Instagram je postao ogromna zavisnost kod vecine tinejdzera.
    Drago mi je sto mogu reci da nisam jeddan od korisnika koji ''zive'' za instagram. :)

    Novi post je na blogu! ♥
    GLOWLLIE

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Srednja škola- moje iskustvo 📚🎓

Pozdrav svima! Došao je i kraj raspusta za sve vas koji još uvek idete u školu. Ja sam ove godine završila srednju školu pa sam rešila da sa vama podelim svoje iskustvo kao i šta možete da očekujete od iste. Prvi dan: Kada sam krenula u srednju školu nisam poznavala nijednu osobu iz svog razreda. Zbog toga mi je kako prvog dana tako i te cele nedelje bilo teško. Ali sada kada je to sve iza mene to što nisam poznavala nikog vidim kao prednost. Razlog za to je taj što kada ne znate nikog vi počinjete od nule i ako u osnovnoj školi niste ostavili željeni utisak sada imate priliku da to promenite. Zbog toga nemojte da se plašite ako ste u istoj situaciji kao što sam ja bila. Niste jedini, većina vas će biti u istoj situaciji. Sigurna sam da će svako od vas naći bar jednu osobu koja mu odgovara. Prvi dan će vam proći u upoznavanju, kako vas međusobno u razredu tako i sa profesorima. Sećam se svog prvog dana srednje škole, većina nas se nije poznavala i svi su sedeli mirno na svojim

Punoletstvo 🎉🎈🔞

Pozdrav svima! Današnja tema mog posta su punoletstva, odnosno proslava 18. rođendana. Svedoci smo da su u poslednje vreme punoletstva ne mnogo drugačija od svadbi. Sve češće se za proslavu punoletstava zakupljuju svečane sale koje primaju i po 200, 300 ljudi. Tada ste prinuđeni da slušate raznoraznu muziku koja po meni nije pogodna za rođendane. Na većini punoletstava slušaju se jedne te iste pesme koje morate da znate čak i ako ne slušate tu vrstu muzike. Druga varijanta za proslavu punoletstva jeste zakupljivanje lokala i to obično rade oni koji svoj 18. rođendan žele da proslave sa svojim društvom. Sve bi to bilo u redu da vi svoj rođendan proslavljate sa vama dragim i bliskim ljudima ali da li je moguće da se vi družite sa svim tim ljudima? Može li neko ko ima 18 godina da poznaje 300 ljudi i da je sa svima njima toliko dobar da ih zove na punoletstvo? Čast izuzecima ali većina ljudi koji prave proslavu za toliko ljudi i ne poznaje neke od njih ili ih poznaje iz viđenja. Nisu